Eivind Tagseth eivindt-no@multinet.no skreiv i news:20040318193804.GF27455@tagseth-trd.consultit.no:
Et mer relevant spørsmål er kanskje hva man skal bruke om man er begrenset til ISO-8859-1 som tegnsett?
Om ein er so *fryktelig* uheldig å hamna i ein situasjonen der ein absolutt må sitera nokon som siterer nokon, *samtidig* som ein er fanga i ein situasjonen med berre ISO 8859-1 som teiknsett til råde, so får ein då bruka «'».
Det hadde vore artig å høra om nokon som hadde opplevd dette. ;)