Jakob Breivik Grimstveit jakob@grimstveit.net writes:
On Fri, 2003-01-24 at 15:55, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Ja, kven som helst kan posta til i18n-listene.
Kva med eit aldri så lite spamfilter i form av SpamAssassin og Razor? Fjerner rundt 40 spam for meg om dagen.
Så lenge i18n-nn ikkje får stort meir enn éin spam i månaden, trur eg filtrering er meir bry enn det er verdt.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes