Knut Yrvin:
Torsdag 19. juli 2007, skrev Karl Ove Hufthammer:
(Men KDE føretrekker at det berre er éin person ansvarlig for dette.)
Såvidt jeg vet er ikke dette helt korrekt. Det er heller slik at det har vært praktisk at en person tar seg av dette for å hindre klæsj. Men det hindrer ikke at flere personer har konto.
Så min anbefaling er at flere skaffer seg KDE-konto. KDE ser også dette som positivt. Sentrale utviklere har fortalt meg at de vet det er en del missforståelser rundt dette, og ønsker å singnalisere at det er greit å få konto :)
Det hørest bra ut. Før var dei ganske klare på at dei i utgangspunktet berre ønskte éin person med konto for kvart omsettingslag.
Eg kjem nok til å søkja om konto snart. Men eg kan venta til Alexander Nicolaysen Sørnes har komme igang først, og sett korleis ting fungerer.