Kjetil Torgrim Homme skreiv 11.04.2020 13:17:
Jeg husker også at Karl Ove Hufthammer lurte på hva som var galt med å bruke «#i18n-no» som allerede fantes på freenode.
eg bryr meg ikkje så mykje om kva IRC-nettverk vi vel, men akkurat no er det ingen andre enn meg inne på #i18n-no på Freenode.
Eg *pleier* vera på #i18n-no på freenode, men når du skreiv dette, var det påske, så eg var ikkje tilkopla. Elles har det vel stort berre vore eg og Thomas Gramstad som har vore der dei siste åra. Men akkurat no er det 7 deltakarar der.