Fredag 25. juli 2008 skreiv Hilde Austlid:
Det som trengs:
- Mer tid til diskusjon her. Jeg veit ikke om vi bør vente til
sommerferietida er over med å ta en avgjørelse, eller om de fleste leser lista også om sommeren?
Trur iallfall det er nokon som har sommarferie, og det har jo heller ingen direkte hast.
- Mer diskusjon/idesprut om hva slags funksjoner ordlista bør ha. (Det
vil nok gå hånd i hånd med utvikling av nettstedet -- det er lettere å komme med innspill når man har noe konkret å se på.)
Når me først får ein nettstad, hadde det vore fint å fått flytta alle mulig omsettingsinfo der (for eksempel dei språklige retningslinjene, info om sjølve prosjektet/prosjekta, info om korleis bruka KBabel/Lokalize osv.)
Det vil vera ein fordel om me får eit domenenamn som reflekterer innhaldet i omsettingsprosjektet. Adressene me no har på skolelinux.no får gjerne folk til å tru at me har noko med Skulelinux å gjera (!), eller berre driv med omsetting for Skulelinux.
Når det gjeld funksjonalitet, vil det vera fint om me kan eksportera ordlista til eit enkelt tekstbasert format. Det nye omsettingsprogrammet i KDE, Lokalize, støttar slike ordlister.