Skal eg bare bruke konnektivitet eller har de nokre andre forslag? :)
Kvifor ikkje berre bruke «tilkopling»?
--
Erlend Hamberg
“Everything will be ok in the end. If its not ok, its not the end.”
GPG/PGP: 0xAD3BCF19
45C3 E2E7 86CA ADB7 8DAD 51E7 3A1A F085 AD3B CF19