Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no wrote in news:Pine.GSO.4.21.0203190952330.18294-100000@sex.ifi.uio.no:
Jeg lurer på noen ord, er det noen som kan si:
1:Forskjellen mellom text encoding og charset?
Jeg mener å huske at begge er oversatt med tegnsett. Er noen uenig?
*Ja*, eg er so ueinig som det er mulig å bli! (Dette er ein av mine kjepphestar.) Det skal *ikkje* omsetjast til 'teiknsett', då teiknsett er noko heilt anna. Sjå
<URL: http://ppewww.ph.gla.ac.uk/~flavell/charset/internat > <URL: http://ppewww.ph.gla.ac.uk/~flavell/charset/quick > <URL: http://www.w3.org/MarkUp/html-spec/charset-harmful.html >
og dei mange ulike njusinnlegga der eg har diskutert dette, for eksempel: <URL: http://groups.google.com/groups?threadm=Xns918BD8461D86Bhuftis%40ID-99504.ne... >.
Kort og upresis oppsummering:
Teiknsett: funksjon frå tal til teikn Teiknkoding: funksjon frå bit til teiknstrengar (oftast indirekte -- frå bit til talstrengar i eit teiknsett)
3: Contekst menue ? (Kontekstmeny?)
Ja. Litt vel tungt for grunnskoleelever, dog...
Av og til er høgremeny brukt, med det er ikkje heilt dekkande.