Eg foreslår å omsetta «stroke» i visse vektorteikneprogram[1] til «omriss».
Her er eit bilde av kva det er snakk om: http://www.huftis.org/kritikk/stroke.png
«stroke» vert også brukt i samband med å gje kommandoar med muspeikaren. Vanlegvis ved å halde nede midtre musknapp medan ein teiknar ein figur med muspeikaren. Ulike figurar er so lenkja til ulike kommandoar. Helsing Håvard