Til ordlista:
underscore = strek nede ?
-Axel
On søn, 2004-10-17 at 13:32 +0200, Axel Bojer wrote:
Til ordlista:
underscore = strek nede ?
eg trur "understrek" (for "_") er ganske godt etablert.
søndag 17 oktober 2004, 13:54, wrote Kjetil Torgrim Homme:
On søn, 2004-10-17 at 13:32 +0200, Axel Bojer wrote:
Til ordlista:
underscore = strek nede ?
eg trur "understrek" (for "_") er ganske godt etablert.
Jeg har også hørt "nedestrek" mange ganger. Selv synes jeg "understrek" er et bedre alternativ.