Hva er galt med digikam.po? (I extragear-graphics). I katalogbehandleren vises ikke status for denne fila, og den står oppført med et spørsmålstegn til venstre for filnavnet. I digikam-programmet er det dessuten en del uoversatte tekster som jeg ikke finner igjen i digikam.po
-Bjørn