Har nettopp oppdatert nynorskomsetjonga for GIMP UI. Omsetjingane skal nå vere nokså nøye i samsvar med retningslinjene og Fellesordlista. Eg veit ikkje når eller om desse blir tatt i bruk i GIMP.
Oppdateringane blei sende til ssh://USERNAME@git.gnome.org/git/gimp Er det noen andre stader slikt bør sendast til?
(Eg har lagt inn omsetjingane utan å legge dei ut noen stad på førehand til eventuell godkjenning. Dette fordi eg føler meg nokså åleine på denne jobben). Helsing Kolbjørn Stuestøl