Det ser no ut som om me får KDE 2.2.2 i november. Her kjem ikkje originaltekstane til å endra seg stort (det meste av utviklinga er konsentrert om KDE 3, tidleg i 2002), så her får me sjansen til å forbetra KDE-omsetjingane endå meir.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
---------- Vidaresendt melding ----------
Subject: Proposal for KDE 2.2.2 release Date: Mon, 1 Oct 2001 21:45:13 -0700 From: Waldo Bastian bastian@kde.org To: kde-core-devel@kde.org, kde-devel@kde.org, kde-i18n-doc@kde.org
I would like to propose to release KDE 2.2.2 in the first week of november with the announcement on Nov. 12, see also http://developer.kde.org/development-versions/kde-2.2.2-release-plan.html
Cheers, Waldo -- bastian@kde.org | SuSE Labs KDE Developer | bastian@suse.com
-------------------------------------------------------