Skal eg bruka type «Klarte ikkje gjera» eller «Klarte ikkje å gjera» i omsetjingar av strengar som "Couldn't load file", "File loading failed"? Jf. retningslinjene.
Laurdag 02 september 2006 15:33 skreiv Åsmund Skjæveland:
Skal eg bruka type «Klarte ikkje gjera» eller «Klarte ikkje å gjera» i omsetjingar av strengar som "Couldn't load file", "File loading failed"? Jf. retningslinjene.
Eg har iallfall (konsekvent, trur eg) brukt «Klarte ikkje gjera».