Sender denne til språklistene også. Er det greit? Jeg gikk iallefall glipp av forrige samling fordi jeg da ikke var med på denne lista (linuxiskolen@...). Noen får den vel dobbelt, da, men det får vi vel tåle, eller?
Axel
Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
[Petter Reinholdtsen]
Kan jeg få et svar på lista fra alle som kunne tenke seg å komme på samling, med hvilke datoer de kan komme?
Takk til alle som har sendt inn svar. Jeg har registrert følgende:
Deltagerliste, med hvilke helger som passer.
07-19 07-26 08-02Petter Reinholdtsen, Oslo ok ok Tollef Fog Heen, Oslo ok ok Dagfinn Ilmari Mannsåker, Oslo ok ok ok Tarjei Huse, ? ok ok Gjermund Skogstad, Alta ok ok ok Gaute Kvalnes, Oslo ok ok ok Klaus Ade Johnstad, Oslo ok ok ok Lars Bahner, ? ok Axel Bojer, Oslo ok ok ok Tore Anderson, Oslo ok litt ok Harald Thingelstad, Oslo ok ok ok
Totalt 8 8.5 11
Jeg fastslår dermed at vi flytter utviklersamlingen til helga som starter 2002-08-02. Det er fint om flere melder seg på. Det er jo ikke mange oversettere som har meldt seg, og det er helt sikkert plass til flere som vil jobbe med dokumentasjon og pedagogisk tilrettelegging. (og selvfølgelig, vi trenger flere tekniske utviklere. :-)
Kan noen (Klaus?) gi beskjed til folkene på Holmlia Ungdomsskole at vi har bestemt oss for å endre dato pga. forfall?
Kan noen finne en plass å være fredag 2002-08-02 til søndag 2002-08-04? Jeg tror vi bør holde det i Oslo, da de aller fleste som har meldt seg til nå holder til her. Det blir billigst slik. Vi trenger en datamaskin/arbeidsstasjon pr. person, testbokser vi kan reinstallere gang på gang, grupperom med tavle (el.lignende), nettforbindelse ut til developer.skolelinux.no, og sikkert noe jeg har glemt. :-)
-- For å melde deg av "Linux i Skolen" eller forandre innstillingene dine: https://init.linpro.no/mailman/skolelinux.no/listinfo/linuxiskolen
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/