Bare videresender denne, da resten av samtalen havnet utenfor lista.
Den 3. juni 2008 15:28 skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org følgende:
Karol Ptasinski skreiv:
Ja, det skal ein. Det har me blitt einige om, då det òg er i samsvar med bruk av ellipse som avslutning på setningar elles i norsk.
Kunne du gitt meg noen kilder angående dette?
Det bør vel stå i omtrent alle gode bøker om norsk rettskriving. Elles kan du sjå på nettsidene til Språkrådet (men ha i mente at Språkrådet ikkje er typografar, og muligens brukar tre punktum i staden for det typografisk korrekte ellipseteiknet).
Jeg lurer også fortsatt på hvorfor Gnome ikke bruker mellomrommet
Fordi GNOME-omsettarane tydeligvis ikkje har følgt retningslinjene våre. Men nokre GNOME-program, som (iallfall nynorsk) AbiWord, har mellomrom.
-- Karl Ove Hufthammer