Hei. Skolelinux har i versjon 3.0 tatt i bruk lwat for bruker og maskinadministrasjon. Siden jeg selv har skrevet det meste av denne applikasjonen har jeg på en måte også fått oversatt den til bokmål, men jeg har ikke oversatt den til Nynorsk. Resultatet er at de som installerer skolelinux 3.0 på nynorsk, vil få engelske menyer og ledetekster. Er det noen vennlige oversetter som kan oversette til nynorsk ?
Maler og eksisterende oversettelser finner dere på web: http://lwat.org/cgi-bin/trac.cgi/browser/trunk/po eller via subversion: http://lwat.org/svn
Det hadde sikkert ikke skadet om noen hadde sett over bokmålsteksten også :)