http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=277
gaute@verdsveven.com changed:
What |Removed |Added ---------------------------------------------------------------------------- Severity|major |normal Status|NEW |ASSIGNED
------- Additional Comments From gaute@verdsveven.com 2003-03-27 11:29 ------- Stavekontrollen må i dag «slåast på» for kvar enkelt brukar. Dette er ei innstilling som ligg ein stad i ~/.openoffice. Så lenge stavekontrollpakkane er frittståande og ikkje nødvendigvis vert installerte samtidig med resten av OOo, er det vanskeleg å fiksa dette på ein tilfredsstillande måte.
Dette er ein tåpeleg konstruksjon frå OOo si side, men det skal vera fiksa i versjon 1.1 som har kome i beta nett no.
Det at teksten ikkje er formatert som norsk er ei heilt anna sak. Det bør vera enkelt å fiksa, for eg har maskiner der det verkar. Skal sjå på det.
------- You are receiving this mail because: ------- You are the assignee for the bug, or are watching the assignee.