http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=342
Summary: Bold og Italic og i Openoffice, Ctrl-B for Fet, Ctrl-I for Kursiv Product: Skolelinux Version: CVS Platform: PC OS/Version: Linux Status: NEW Severity: trivial Priority: P2 Component: i18n - bokmål AssignedTo: i18n-nb@lister.ping.uio.no ReportedBy: Reidar_IS@hotmail.com
Knappene og snarveistastene for fet og kursiv bør være de norske ordene og bokstavene; Ctrl+F istedetfor Ctrl+B for Fet skrift og Ctrl+K istedet for Ctrl+I for Kursiv, og knappene bør også ha F og K utforming
------- You are receiving this mail because: ------- You are the assignee for the bug, or are watching the assignee.