Squid Translator ------------------- Vidar
Organization: Linpro AS From: Kjetil Torgrim Homme kjetilho@linpro.no
Dette passa betre på nn-lista, synest eg.
Karl Ove Hufthammer huftis@bigfoot.com writes:
Det er absolutt ein fordel om terminologien er einsarta på tvers av dei ulike programpakkane. Her er to ord(par) som blir brukt i ulike pakkar. Kven av dei skal me velja?
bli eller verte tilkopling eller samband
Eg føretrekker dei første i kvart par, men dette kan me godt gjera demokratisk.
Ettersom du oppfordrar til demokrati, avgir eg herved mi stemme: Verte og tilkopling.
Orda i det andre paret er ikkje synonyme.
Dette er eg einig i, og difor måtte det være aktuelt med begge orda?
Kjetil T.
Eg bøyer å bli - blir - vart - har vorti.
Kopling og samband. Eg oppfattar kopling som meir teknisk konkret enn samband.
Oddmund Utskarpen
----- Original Message ----- From: Vidar Løkken vidarlo@vestdata.no To: i18n-nn@lister.ping.uio.no Sent: Wednesday, October 17, 2001 8:28 AM Subject: [i18n-nn] Re: i18n-nn digest, Vol 1 #14 - 1 msg
Squid Translator ------------------- Vidar
Organization: Linpro AS From: Kjetil Torgrim Homme kjetilho@linpro.no
Dette passa betre på nn-lista, synest eg.
Karl Ove Hufthammer huftis@bigfoot.com writes:
Det er absolutt ein fordel om terminologien er einsarta på tvers av dei ulike programpakkane. Her er to ord(par) som blir brukt i ulike pakkar. Kven av dei skal me velja?
bli eller verte tilkopling eller samband
Eg føretrekker dei første i kvart par, men dette kan me godt gjera demokratisk.
Ettersom du oppfordrar til demokrati, avgir eg herved mi stemme: Verte og tilkopling.
Orda i det andre paret er ikkje synonyme.
Dette er eg einig i, og difor måtte det være aktuelt med begge orda?
Kjetil T.
_______________________________________________ E-postlista i18n-nn i18n-nn@lister.ping.uio.no http://lister.ping.uio.no/ping/mailman/listinfo/i18n-nn