Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
2002-07-19 16:13:21, Axel Bojer axelb@start.no:
Ok, kast bort parantesen.
Forresten, det heiter «parentes». Eg har ikkje for vane å kommentera folks skrivefeil, men har sett at du konsekvent skriv «parantes», og reknar med ønskjer å bli gjort oppmerksam på slikt, ikkje minst då du kan komma til å setta om ordet.
-- Karl Ove Hufthammer
Jo, absolutt. Jeg må huske dette! Bra du nevner det!
Axel
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/