Er det noen som ønsker å se en fotografisk presentasjon av noen sentrale aktører i SkoleLinux-prosjektet?
Da kan dere klikke på disse pekerne:
http://www.coldsiberia.org/xper/homme_reinholdsen_robak_skolelinux_800.jpg
http://www.coldsiberia.org/xper/hrobak_skolelinux_800.jpg
http://www.coldsiberia.org/xper/pr_kth_hr_skolelinux_ping_sitting_800.jpg
http://www.coldsiberia.org/xper/reinholdsen_homme_robak_struggling_with_skol...
(Nikon FM2, 50 og 28 mm objektiv, Fuji 800 ISO negativfilm på stativ uten blitz, negativscanning med Nikon Coolscan IV)
- Si ifra hvis noen av bildene er suboptimalt lysjustert.