Me bør bli einige om kva me skal kalla «attack», «attacker» &c. på nynorsk:
Åtak, åtakar eller Angrep, angripar
Orda vert blant anna brukt i datatryggleikssamanheng.
Sjølv føretrekker eg «angrep», då det er det eg har i dialekta mi, men begge delar er akseptable. Kva meiner dei andre nynorskomsettarane?