27.11.01 15:50:01, skreiv Karl Ove Hufthammer huftis@bigfoot.com:
2001-11-26 22:36:45, Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com:
Me ser litt av det same i KDE, der utviklarane ikkje heilt skjønar kvifor omsetjarane vil setja om 'KControl' og 'KHelpCenter'. Desse er for så vidt programnamn, men først og framst namn på viktige funksjonar i KDE.
Ja. Og derfor burde dei IMHO ikkje vore 'programnamn'.
Berre så det er sagt -- dei kan omsetjast og dei vert omsette. Den striden vann me ;-)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes