Måndag 7. februar 2005 14:03 skreiv du:
On Tue, Feb 01, 2005 at 03:06:58PM +0100, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Tysdag 1. februar 2005 15:00 skreiv Knut Yrvin:
når KDE-folka fryser strengene?
http://developer.kde.org/development-versions/kde-3.4-release-pla n.ht ml
Eg, så klart ...
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Hei, Gaute!
Som du kanskje har fått med deg har jeg klagd over at DEbian Installer ikke blir oppdatert/synkronisert ofte nok. Etterhvert kom følgende frem:
%-------------------------------------------------------------------- -------- From: Håvard Korsvoll korsvoll@skulelinux.no To: i18n-no@lister.ping.uio.no Subject: Re: [i18n-no] Feil i tegnsett for d-i-oversettelsen? Date: Sat, 29 Jan 2005 10:58:08 +0100
Hans F. Nordhaug skrev: [...]
Problemet er, slik jeg ser det, at oversettelsene våre blir sittende i SkoleLinux sin CVS og ikke blir sendt videre. Dette er alvorlig - særlig for motivasjonen min og kanskje andres. (Jeg har nettopp sendt APT oversettelsen (for bokmål) til bubulle@debian.org på epost.) Har vi ikke rutiner på dette (for i18n/other)? Jeg antar at det er litt mer kontroll på KDE.
Rutinane er ikkje anna at nokon synkroniserer desse filene i blant. Det beste er jo om det er eit skript som oppdaterer automatisk. Men eg er ingen skript-kiddie så eg har valt å oppdatere manuelt før kvar nye utgjeving av d-i. Sist eg oppdaterte og fekk alt på 100% var før RC2. %--------------------------------------------------------------------
Jeg regner med du har noen skript som kjører for KDE, ikke sant? Du kunne ikke hjulpet Håvard med å lage et skript? (Jeg kan sikkert klare å hoste opp noe, men jeg har ikke skriptet mot cvs før og så er jeg motsnader å av finne opp hjulet på nytt hele tiden...)
Eg har faktisk ikkje noko skript, men kopierer manuelt. Sjølve kopieringa er jo triviell nok, og filer som er flytta eller sletta bør handterast manuelt uansett.
Så vidt eg skjønar Håvard, så har han følgt opp kvar einaste utgjeving/tidsfrist for d-i. At han ikkje synkroniserer like ofte mellom versjonane (når d-i er i løpande utvikling) er eit forståeleg og rasjonelt val. Håvard har sikkert kontroll på neste tidsfrist, og vil nok sørgja for at alt er på stell til dess.
Grunnregelen for synkronisering av CVS-ar er uansett at omsetjingsarbeidet *berre* skjer mot éin CVS. Viss ikkje, vil situasjonen raskt bli uoversiktleg, med nokre filer som er oppdaterte i den eine CVS-en og nokre filer i den andre ...
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes