fredag 10. januar 2003, 11:41, skrev Knut Yrvin: | I tillegg til lista skal det være med minst 10 ingeniørstudenter på | samlinga. Så når passer det best? | | - 17-19. jan | - 24-26 jan | - 31-02 jan/feb | | http://developer.skolelinux.no/info/prosjektet/delprosjekt/opplegg_utvikler |treff_januar_2003.txt | | - Knut
Mener vi hadde en slik e-post før også? Svarte da alle tre, ved nærmere ettertanke ser den siste ut til å passe best, om det er opp til meg altså :-)
Sender en kopi til språklista
Axel