Axel (jeg) har med hjelp av Gaute og Tonje laget en liste over de retningslinjene vi bruker når vi overetter. Meningen er at den skal kunne komme hele skolelinux-prosjektet til nytte. Dokumentet finnes på:
http://i18n.skolelinux.no/nb/Spraaklige_retningslinjer.html
Hilsen Axel