I tolvte time er arbeidet med bokmålsomsetjingane i Skulelinux lagt inn i KDE-CVS. Eg har fått stadfesta at endringane kjem med i KDE 2.2.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
lørdag 4. august 2001 01.40 skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
I tolvte time er arbeidet med bokmålsomsetjingane i Skulelinux lagt inn i KDE-CVS. Eg har fått stadfesta at endringane kjem med i KDE 2.2.
Bravo! Jeg var sikker på at dette var umulig. Godt jobba. Hvorfra kom materialet?
Laurdag 4. august 2001 09:27 skreiv Ragnar Wisløff:
lørdag 4. august 2001 01.40 skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
I tolvte time er arbeidet med bokmålsomsetjingane i Skulelinux lagt inn i KDE-CVS. Eg har fått stadfesta at endringane kjem med i KDE 2.2.
Bravo! Jeg var sikker på at dette var umulig. Godt jobba. Hvorfra kom materialet?
Eg la inn alle dei filene i Skulelinux som var oppdaterte i høve til KDE-CVS. Håpar det går gjennom -- KDE 2.2-sjefen sa det skulle gå, men kde-i18n-sjefen hadde visst ikkje fått det med seg.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes