Eg kunne gjerne tenkje meg å ta dette, sidan eg er ivrig brukar av programmet.
On Thu, 16 Oct 2003, Translation Project Robot wrote:
[...]
* Vidar Lokken vidarlo@vestdata.no [2003-10-16 16:59:09 +0200]:
Eg kunne gjerne tenkje meg å ta dette, sidan eg er ivrig brukar av programmet.
Flotte greier, det er bare å sette igang!
Eivind