mandag 14. oktober 2002, 14:51, skrev dPetter Reinholdtsen : | > Jeg skal sette opp en overvåkning over hva som | > sies/skrives om oss i Media. | | God ide. | | > Vet ikke helt hvor mye artikler det blir av det, men | > kommer til å lekke aktuelle lenker ut her eller evt | > http://www.linuxiskolen.no/lenker/imedia.html ( hvem | > har skrivetilgang her ? ) | | Alle med skrivetilgang i CVS har skrivetilgang der. Den | websiden er forresten ikke den mest oppdaterte samlingen | med artikler om Skolelinux. Den ligger på | URL:http://developer.skolelinux.no/artikler.html.
Hvis noen har tid, ville det vel vært bra å samle disse un der ett?
Axel