Hei.
I forbindelse med at Bergen skulle bruke OpenOffice.org på SuSE, så betalte de IBM for å lage rpm pakker av OOo v1.0.2. Disse ligger på mitt hjemmeområdet på developer, og de tar mye plass.
Nå som sidene for OOo.no er flyttet under OOo paraplyen, kan disse sikkert slettes. Noen som har noen invendinger ?
Hvis jeg ikke har hørt noe til i morgen, så sletter jeg disse.