Hei,
for noen uker siden oppdaget jeg til min store overraskelse at wxWidgets (tidligere kjent som wxWindows) http://www.wxwidgets.org ikke var oversatt til norsk. (F.eks poEdit som vi anbefaler for folk som sitter og oversetter på Windows, bruker wxWidgets). Jeg sendte derfor inne en oversettelse for bokmål: http://cvs.wxwidgets.org/viewcvs.cgi/wxWidgets/locale/nb_NO.po (Det er 26 uoversatte strenger som jeg gjerne tar imot hjelp/tips for å fikse.) Mitt ærend nå var bare å oppfordre noen til å oversette wxWidgets til nynorsk.
Takk for oppmerksomheten.
Hans