Nokon som er / kjenner til nokon som 1) kan snakka godt nynorsk, 2) har ein god stemme, og 3) har (tilgang til) eit godt lydopptaksanlegg?
Eg treng opptak av tala 0 til 9, for bruk i spelet Tux Paint. Det hadde vore fint om me kunne få nokre skikkelige kvalitetslydar i nynorskversjonen. Lydane i den engelske og spanske versjonen er ikkje noko å skryta av, IMHO.