Jeg oppdaget nylig at GNU libc sorterer '-' og '_' ulikt hvis norsk locale er satt. Dette fikk meg til å lure på om dette kan være riktig, og om det finnes en norsk standard for sortering av tegn.
Finnes det en slik standard? Hvor kan jeg i så fall finne den? Kan den (eller kanskje dere) fortelle hvordan '-' og '_' skal sorteres på norsk?