Hei
Det er en del sinne ute og går på http://extensions.services.openoffice.org/project/Norwegian_dictionaries
Dreier seg visst om noen problemer med å installere extension.
Når jeg installerer den i openoffice, dukker den opp to ganger =?
Håper noen på denne lista kjenner noen som kjenner noen som er maintainer :)
best Arno
Den 09. juli 2010 15:02, skrev Arno Teigseth:
Hei
Det er en del sinne ute og går på http://extensions.services.openoffice.org/project/Norwegian_dictionaries
Dreier seg visst om noen problemer med å installere extension.
NÃ¥r jeg installerer den i openoffice, dukker den opp to ganger =?
Håper noen på denne lista kjenner noen som kjenner noen som er maintainer :)
Ja, jeg har ikke hatt tid til å gi inn på det, men om du orker (og/eller til informasjon) så er saken kort:
Disse utvidelsene skal være installert som standard i nyeste OOo, og man trenger ikke å installere dem selv (i de norske utgavene).
På alle andre utgaver har jeg heller ikke hatt problemer med å installere dem, men jeg så noen i forumet meldte om problemer i Windows 7. Har ikke dette selv, så jeg kan ikke teste eller si noe vettugt der. Hvis noen kan, gå gjerne inn på forumet og svar der :-)
Mvh Axel
On 09/07/10 15:25, Axel Bojer wrote:
Den 09. juli 2010 15:02, skrev Arno Teigseth:
Hei
Det er en del sinne ute og går på http://extensions.services.openoffice.org/project/Norwegian_dictionaries
Dreier seg visst om noen problemer med å installere extension.
NÃ¥r jeg installerer den i openoffice, dukker den opp to ganger =?
Håper noen på denne lista kjenner noen som kjenner noen som er maintainer :)
Ja, jeg har ikke hatt tid til å gi inn på det, men om du orker (og/eller til informasjon) så er saken kort:
Disse utvidelsene skal være installert som standard i nyeste OOo, og man trenger ikke å installere dem selv (i de norske utgavene).
På alle andre utgaver har jeg heller ikke hatt problemer med å installere dem, men jeg så noen i forumet meldte om problemer i Windows 7. Har ikke dette selv, så jeg kan ikke teste eller si noe vettugt der. Hvis noen kan, gå gjerne inn på forumet og svar der :-)
Mvh Axel
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Dette handler da strengt tatt mest om brukerfeil. En annen faktor kan være parametre gitt til konfigurasjonsskriptet som setter opp byggtreet til OOo.
Mvh Olav