Andre som ikkje kjem inn på SLN-SVN? Når eg prøver, vert eg berre spurt om passord.
[Karl Ove Hufthammer]
Andre som ikkje kjem inn på SLN-SVN? Når eg prøver, vert eg berre spurt om passord.
Jeg kommer heller ikke inn. Det ser ut til at virtualiseringsverten der LDAP-serveren kjører (tester.skoleliniux.no) er syk/død, og dette gjør at alle brukere er ukjente. Orienterer drift@skolelinux.org nå.
Vennlig hilsen,
[Petter Reinholdtsen]
Jeg kommer heller ikke inn. Det ser ut til at virtualiseringsverten der LDAP-serveren kjører (tester.skoleliniux.no) er syk/død, og dette gjør at alle brukere er ukjente. Orienterer drift@skolelinux.org nå.
Da er maskinen rebootet og ting ser bedre ut. svn.skolelinux.org ser ut til å fungere igjen.
Vennlig hilsen,