Jeg fikk siste epost om korrektur av ord fra no.speling.org 2007-12-30. Har korrekturlesingssystemet stoppet opp?
Vennlig hilsen,
[Petter Reinholdtsen]
Jeg fikk siste epost om korrektur av ord fra no.speling.org 2007-12-30. Har korrekturlesingssystemet stoppet opp?
Det er visst flere ting som er galt. Da jeg forsøkte å sende inn korrekturen fra 2007-12-30, fikk jeg følgende i retur:
This is the mail system at host tyge.sslug.dk.
I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.
The mail system
korrektur@nb.speling.org: unknown user: "korrektur"
Vennlig hilsen,
Petter Reinholdtsen skrev:
Jeg fikk siste epost om korrektur av ord fra no.speling.org 2007-12-30. Har korrekturlesingssystemet stoppet opp?
Tyge blev geninstalleret lige før nytår. Jeg har en skummel mistanke om at speling.org-pakken mangler at blive installeret, og at korrekturlæsningspostkasserne ikke er aktiverede.
Jeg vi prøve at tage mig sammen til at gøre noget ved sagen.
Jacob
Jacob Sparre Andersen skrev:
Petter Reinholdtsen skrev:
Jeg fikk siste epost om korrektur av ord fra no.speling.org 2007-12-30. Har korrekturlesingssystemet stoppet opp?
Tyge blev geninstalleret lige før nytår. Jeg har en skummel mistanke om at speling.org-pakken mangler at blive installeret, og at korrekturlæsningspostkasserne ikke er aktiverede.
Jeg vi prøve at tage mig sammen til at gøre noget ved sagen.
Så er selve speling.org-programmerne på plads igen. Vi mangler stadig at få korrekturpostkasserne på plads.
God fornøjelse,
Jacob
Petter Reinholdtsen skrev:
Jeg fikk siste epost om korrektur av ord fra no.speling.org 2007-12-30. Har korrekturlesingssystemet stoppet opp?
Så ser det ud til at hele speling.org-systemet er på benene igen.
God fornøjelse,
Jacob
[Jacob Sparre Andersen]
Så ser det ud til at hele speling.org-systemet er på benene igen.
God fornøjelse,
Ikke helt. Har ikke mottat korrekturlesingsepost på lenge. Kjører cronjobber som de skal?
Vennlig hilsen,