http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=341
------- Additional Comments From herman@skolelinux.no 2003-03-27 13:55 ------- Hvis vi oversetter hurtigtastene vil det frustrere en mengde brukere! Så snart du har lært dem, sitter de i fingrene. I KDE har man valgt å fraråde oversetting av hurtigtaster.
Knappene kunne godt vise en F og en K, dog. Vil det virke forvirrende om hurtigtasten og bokstav-ikonet på knappen ikke er samme tegn, tro?
Akselleratorer, som vises som en understreket bokstav, må oversettes. Hurtigtastene, som vises separat, behøver ikke være en del av ordet, selv om det er en fordel om de er det.
------- You are receiving this mail because: ------- You are the assignee for the bug, or are watching the assignee.