(Håpar dette kjem fram, eg har ikkje fått installert noko skikkeleg e-postprogram på denne Linux-boksen enno.)
-----Original Message-----
From: Øystein Skadsem
To: i18n-no@lister.ping.uio.no
Sent: 03.09.01 12:48
Subject: [i18n-no] pot-filer for others/
De ser det ikke ut til at vi har i cvs-arkivet vårt. Antar de ligger i
kde-cvs, men er det noen grunn til at vi ikke har dem? Kunne vel være et
poeng å ha dem?
Det ligg nokre få filer i templates/others, og det er nett dei same som i KDE-CVS. others er ein slags samlekatalog, der det ligg enkelte uoffisielle program og til dels gamle omsetjingar som ikkje lenger har originalfil.
Mange av malfilene som ein gong låg i others er flytta til kdenonbeta. Eg ser at det gjeld ein god del av bokmålsfilene. kdenonbeta er ein annan samlekatalog. (Kanskje hakket meir offisiell?) Ein del bokmålsfiler høyrer difor heime i kdenonbeta, ikkje others.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes