mandag 28. oktober 2002, 00:12, skrev dAxel Bojer : | søndag 27. oktober 2002, 17:14, skrev dHerman Robak : | | Siste frist for å sjekke inn oversettelsene til KDE | | 3.1 er neste søndag, i følge Gaute. | | Bokmålsoversettelsene trenger vask. | | | | Kan dere fordele de ferdig oversatte po-filene dere | | imellom, og vaske dem? Alt som har «knuty» som | | siste oversetter _må_ vaskes. (Knut jobber fort og | | er ordblind; for de som måtte lure) | | | | Bla i CVS-loggene, eller bruk viewcvs, og let etter | | «vask». Siste revisjon bør ha «vask» eller «korrektur» | | i kommentaren innen 3. november. | | | | Tvi, tvi! :-) | | Foreløpig har jeg vasket Kmail, så helst noe annet. | (ikke for det, man finner sikkert flere feil ved anen | gangs vask, men heller flere ved første gang vil jeg tro | ...) Ellers skal jeg se hva jeg rekker ... | | Axel
Uff. Må lære meg å se bedre på hvem som sto i CC og FRA. Denne var sendt privat. Beklager dette :-(
Axel