[Karl Ove Hufthammer]
Sundag 23 april 2006 21:48 skreiv du:
Beklagar seint svar. Om den nye stavekontrollen er basert på orddelingsmønstra til Selberg http://home.c2i.net/omselberg/pub/nohyphbx_intro.htm og ikkje på dei til Kleveleland, vil dei dela alle orda på Orddeling-stoppen korrekt.
Det høres bra ut. Vi har kopiert dem fra URL:http://home.c2i.net/omselberg/pub/nohyphbx_intro.htm, så da bør det ha blitt bra. :)
Selberg sine orddelingsmønster er forbetra utgåver av Kleveland sine.
Jepp, det sto så. Selv har jeg bedrevet mest cargo-cult-programering når det gjelder orddelingsmønstrene og konvertering til OpenOffice.org-format, så jeg håper det ble riktig. :)
Til orientering har no Selberg (for nokre dagar sidan) oppdatert orddelingsmønstra sine. Den nye versjonen inneheld 388 nye mønster, og ein del gamle mønster er endra eller fjerna.
No får ein blant anna ord som «haustrug» og «svabergast» delt korrekt.
Om de har bruk for dei nye orddelingsmønstra for bruk i OpenOffice.org, finn de dei på ftp://tug.ctan.org/pub/tex-archive/language/hyphenation/nohyph/nohyphbx.tex
Takk for tipset. Sender beskjeden videre til i18n-no@, i håp om at noen der har tid og peiling på dette. Vi har en variant av denne orddelingsfilen som nohyphb.tex i CVS, men jeg kjenner ikke formatet og er ikke trygg på om det bare er å kopiere over den nye filen
Vennlig hilsen,