Kva er "Utility window" (i programvare) på norsk? Reknar med at "garasjevindauge" o.l. ikkje passar heilt inn her.
I råkladdane mine har eg brukt "bruksvindauge", men kanskje det finst andre forslag? I fellesordlista finn eg bare: utility - nytteprogram, verktøy, hjelpemiddel
Sjå evt.: http://library.gnome.org/devel/hig-book/stable/windows-utility.html.en
Helsing Kolbjørn Stuestøl
Kolbjørn Stuestøl skrev:
Kva er "Utility window" (i programvare) på norsk? Reknar med at "garasjevindauge" o.l. ikkje passar heilt inn her.
I råkladdane mine har eg brukt "bruksvindauge", men kanskje det finst andre forslag? I fellesordlista finn eg bare: utility - nytteprogram, verktøy, hjelpemiddel
Sjå evt.: http://library.gnome.org/devel/hig-book/stable/windows-utility.html.en
Altså vinduer uten menyer, men med verktøy o.l.
Verktøyvindu?
I de fleste tilfeller vil vel likevel vindu være greit nok. Vet ikke om uttrykket er så kjent på engelsk heller, og ofte liten nytte i substantiver bare noen få kjenner til.
-Axel
Axel Bojer skreiv:
Kolbjørn Stuestøl skrev:
Kva er "Utility window" (i programvare) på norsk? Reknar med at "garasjevindauge" o.l. ikkje passar heilt inn her.
I råkladdane mine har eg brukt "bruksvindauge", men kanskje det finst andre forslag? I fellesordlista finn eg bare: utility - nytteprogram, verktøy, hjelpemiddel
Sjå evt.: http://library.gnome.org/devel/hig-book/stable/windows-utility.html.en
Altså vinduer uten menyer, men med verktøy o.l.
Verktøyvindu?
I GIMP er "Verktøyvindauge" definert til å vere hovudvindauget og det vindauget som inneheld alle verktøya (verktøysymbola).
I de fleste tilfeller vil vel likevel vindu være greit nok. Vet ikke om uttrykket er så kjent på engelsk heller, og ofte liten nytte i substantiver bare noen få kjenner til.
Godt forslag. Originalteksten: "Toolbox and docks are utility windows" Truleg vil dei fleste lesarane ikkje ha bruk for å vite anna enn at "verktøykassa og samlevindauge er vindauge utan menyar." Eit anna utdrag av originalteksten: "With the empty image window acting as a natural main window, the default window hints for the Toolbox and Docks have been changed to Utility window. This enables window managers to do a much better job of managing the GIMP windows, including omitting the Toolbox and Docks from the taskbar and ensuring that the Toolbox and Docks always are above image windows." Vil det her vere ok å omsetje "default window hints" med "den normale vindaugestyringa", eller blir dette for upresist for den teknisk innstilte lesaren?
Helsing Kolbjørn
-Axel