Sjølv har eg brukt «velkomstbilete». Forslag/synspunkt?
Godt forslag.
Då tar eg ei masseoppdatering i CVS på dette, med mindre det kjem protestar i løpet av dagen.
Flott! Tar noen en oppdatering på ordlista på dette?
-Axel
Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200405211649.16921.axelb@skolelinux.no:
Sjølv har eg brukt «velkomstbilete». Forslag/synspunkt?
Godt forslag.
Då tar eg ei masseoppdatering i CVS på dette, med mindre det kjem protestar i løpet av dagen.
Flott! Tar noen en oppdatering på ordlista på dette?
Det er gjort. (Men masseoppdateringa gjenstår.)