Nå har jeg (med god hjelp fra Herman og hans flotte script) gjort ordlista lettere å bruke. Eller? Tar gjerne imot meninger, ros, ris osv..
http://i18n.skolelinux.no/nb/Fellesordl.eng-no.html
Axel ;-)
onsdag 12 juni 2002, 23:12, skrev Axel Bojer:
Nå har jeg (med god hjelp fra Herman og hans flotte script) gjort ordlista lettere å bruke. Eller?
Det ser lekkert ut :-)
- Knut