===== Original Message From Knut Yrvin knuty@skolelinux.no ===== http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nb/koffice/index.php viser at den kanskje ikke er sjekket inn?
Jau, fila er sjekka inn og står i statistikken. Både nynorsk og bokmål er 100 % ferdige no forresten, men nynorskstatistikken er ikkje heilt oppdatert enno.
I følge <URL: http://developer.kde.org/development-versions/koffice-1.2-release-plan.html >, har me forresten endå ei veke før KOffice 1.2 kjem ut. (KDE-omsetjarane vart aldri orienterte om utsetjinga, det var tilfeldig at eg oppdaga det.) Eg trur det er lurt å bruka tida på språkvask av KOffice.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Quoting Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com:
===== Original Message From Knut Yrvin knuty@skolelinux.no ===== http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nb/koffice/index.php viser at den kanskje ikke er sjekket inn?
Jau, fila er sjekka inn og står i statistikken. Både nynorsk og bokmål er 100 % ferdige no forresten, men nynorskstatistikken er ikkje heilt oppdatert enno.
I følge <URL: http://developer.kde.org/development-versions/koffice-1.2-release-plan.html
,
har me forresten endå ei veke før KOffice 1.2 kjem ut. (KDE-omsetjarane vart aldri orienterte om utsetjinga, det var tilfeldig at eg oppdaga det.) Eg trur det er lurt å bruka tida på språkvask av KOffice.
Bokmålsversjonen *er* alt språkvaska! Men om noen vil ta en ekstra titt (Lett å glemme noe :-), så fritt fram. Tok en «grep» på vanlige feil, som f.eks «aktivere» (som erstattes med bruk, ta i bruk, slå på el alt etter som). Det så veldig bra ut, fant ikke så mye å rette på ;-) Godt arbeide, folkens!
Axel
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/