===== Original Message From Axel Bojer axelb@start.no =====
Ellers ble det foreslått å ta med eksterne lenker (Til nettsteder) også. Det
er
jeg imot, da det: a) kan bli veldig fullt b) er uryddig, og har man en treg forbindelse kan man ikke vite hvor lang tid det tar og c) dette skulle da oppdateres og følges opp. En kjempejobb.
Ei bokmerkesamling med nyttige nettressursar er nok ein god idé, men ikkje i K-menyen. Legg heller lenkjene inn i Konqueror, Opera og evt. andre nettlesarar, og på ei Skulelinux-nettside.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes