Ser med dette gjelder Norsk også; extragear-multimedia/libplasma.pot var ikke ferdig oversatt, men det var kdebase/libplasma.pot Jeg kopierte derfor den ferdig oversatte over den uferdige, slik at disse to nå er like (begge ferdig oversatt med 44 strenger). Det samme kan gjentas om det kommer flere strenger i disse.
Hilsen Axel
-------- Original Message -------- Subject: Re: Duplicate libplasma.pot files for KDE4 Date: Mon, 26 Nov 2007 18:00:30 +0100 From: Pino Toscano toscano.pino@tiscali.it Reply-To: KDE i18n-doc kde-i18n-doc@kde.org To: KDE i18n-doc kde-i18n-doc@kde.org References: 9a4fa4b70711260845u4feefb35mfba9fb8ecc6b5a67@mail.gmail.com
Alle lunedì 26 novembre 2007, Māris Nartišs ha scritto:
one of Latvian team translators just noticed, that here are two identical libplasma template files: extragear-multimedia/libplasma.pot kdebase/libplasma.pot
diff shows no difference between those two files.
Is this an error and extragear version should be removed or both need to be translated?
Actually, the amarok team decided to "import" (via svn:external) the libplasma code, that includes also the Messages.sh script that generates libplasma.pot.
What I can suggest you is to translate only the one in kdebase (the "real" one), and to synchronize the extragear-multimedia version whenever amarok will release.
Axel Bojer wrote:
Ser med dette gjelder Norsk også; extragear-multimedia/libplasma.pot var ikke ferdig oversatt, men det var kdebase/libplasma.pot Jeg kopierte derfor den ferdig oversatte over den uferdige, slik at disse to nå er like (begge ferdig oversatt med 44 strenger). Det samme kan gjentas om det kommer flere strenger i disse.
Hilsen Axel
Vel å merke gjorde jeg dette for bokmål, det kan kanskje være nødvendig/lurt å gjøre det samme for nn :-)
-Axel