Etter å ha studert (ikke så veldig lenge) http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/toplist.php , ser jeg at Norwegian Bokmål er på 23. plass, mens Norwegian Nynorsk er på 28. plass. Begge grådig slått av danskene på 2. plass og svenskene på 4. plass. Dette må endres ved neste KDE-slipp ;)
Tysdag 17 august 2004 19:05 skreiv Sven Harald Klein Bakke:
Etter å ha studert (ikke så veldig lenge) http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/toplist.php , ser jeg at Norwegian Bokmål er på 23. plass, mens Norwegian Nynorsk er på 28. plass. Begge grådig slått av danskene på 2. plass og svenskene på 4. plass. Dette må endres ved neste KDE-slipp ;)
Så lenge me ikkje har ressursar til å rekkja over heile KDE, meiner eg det er betre å sikra kvaliteten på dei viktigaste bitane enn å hastverksomsetja alt. Det finst mange andre program òg (både i og utanfor Skulelinux) som er viktigare enn dei meir perifere delane av KDE.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Tuesday 17. August 2004 21:14, wrote Gaute Hvoslef Kvalnes:
Tysdag 17 august 2004 19:05 skreiv Sven Harald Klein Bakke:
Etter å ha studert (ikke så veldig lenge) http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/toplist.php , ser jeg at Norwegian Bokmål er på 23. plass, mens Norwegian Nynorsk er på 28. plass. Begge grådig slått av danskene på 2. plass og svenskene på 4. plass. Dette må endres ved neste KDE-slipp ;)
Så lenge me ikkje har ressursar til å rekkja over heile KDE, meiner eg det er betre å sikra kvaliteten på dei viktigaste bitane enn å hastverksomsetja alt. Det finst mange andre program òg (både i og utanfor Skulelinux) som er viktigare enn dei meir perifere delane av KDE.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Jeg er helt enig med det å få oversatt de viktigste delene av KDE. Det var selvfølgelig en morsomhet at vi ble "slått" av danskene og svenskene ;)
Så kom jeg til å tenke på en annen ting. Jeg har meldt meg på mitt første møte (27 - 29 august?) . Er både spent og litt nervøs :) Blir hyggelig å møte andre frivillige i den fysiske virkeligheten også, og ikke bare i den elektroniske ;) Har satt meg opp til å hjelpe til med å oversette på KDE.
Ha en fortsatt strålende aften