* Øystein Skadsem
Jeg har den helt motsatte oppfatningen, hører aldri noen som bruker webleser,
Jeg har ikke engang hørt ordet før nå.
det får enten i nettleser eller (i mindre grad) web browser.
Det er også min erfaring.
Hva er deres erfaringer, hvilket ord er best? I tillegg er vel nettleser det gode norske ordet her, det vi _bør_ bruke. :-)
Nettleser er uten tvil best, og det er et norsk ord.
Thomas Gramstad thomas@ifi.uio.no
Thomas Gramstad wrote:
Hva er deres erfaringer, hvilket ord er best? I tillegg er vel nettleser det gode norske ordet her, det vi _bør_ bruke. :-)
Nettleser er uten tvil best, og det er et norsk ord.
Ser vel ut som alle er enige, skal prøve å få fikset det i morgen ettermiddag. Hvis noen er uenige og ikke har fått sagt sitt, skrik ut. :-)