Er det noen Gnome-programmer vi fremdeles bruker som trenger mer oversettelse? Hjelpetekster, f.eks.?
-----Forwarded Message-----
From: Hans Fr. Nordhaug hansfn@gexcon.com To: hermanr@student.matnat.uio.no Subject: Skolelinux - oversettelse Date: 25 Feb 2003 14:05:46 +0100
Hei,
på Linuxguiden (http://linuxguiden.linpro.no/) ble det i dag postet en melding om at dere fortsatt trenger hjelp til oversettelse av SkoleLinux.
Jeg kan gjerne hjelpe til - jeg er allerede involvert i diverse Open Source prosjekter, har kjennskap til CVS og bruker Linux til daglig. (Jeg har dessverre ikke KDE - bare Red Hat.) Jeg har allerede sjekket fremdriften på http://developer.skulelinux.no/info/oversettelse/fremdrift.html og det går egentlig for det samme hva jeg gjør - jeg bruker ingen av programmene noe særlig. (Så lenge programmene er tilgjengelig på Red Hat slik at jeg kan se teksten i sammenheng.)
Mvh Hans Fredrik