j
k
j a
j l
Flott tiltak, Axel!
Hva med å lage utgaver med den nye brandingen, til neste opptrykk?
http://www.openoffice.org/trademark/brandrefresh.html
http://www.patentpending.co.nz/soapbox/index.php/openoffice-org-new-setup-fi...
-Egil.
Show replies by date
l10n-no@nuug.no
Add to favorites Remove from favorites